تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک
نوشته شده توسط : مهمان نواز


جایگاه بندی گوگل و ساخت بک لینک رایگان با صرفه بودن بهینه سازی تارنما یک کدام از مهم ترین معضل ها برای بالابردن بازدید وب سایت های گوناگون میباشد. یکی عواملی که سبب ساز ارتقا اعتماد گوگل به یک تارنما و کسب جايگاه بهتر در جایگاه بندی نتیجه ها کاوش می گردد اخذ پیوند های دارای اعتبار از دیگر وب سایت ها میباشد. رپورتاژ اطلاع رسانی و بک پیوند یکی مهم‌ترین و معمول ترین طرق اخذ لینک و پیوند از دیگر وبسایت ها میباشد. البته تفاوت رپورتاژ اطلاع رسانی و بک لینک و پیوند در چه میباشد؟ کدام یک به بهبود seo وب سایت یاری بیشتری می نمایند؟

برای جواب دادن به‌این سوالهای نخست بهتر میباشد که با رپورتاژ اطلاع رسانی و بک لینک و پیوند بیشتر آشنا شویم. با فهمیدن نقاط ضعف و قوت هرمورد و در حیث به چنگ آوردن استراتژی های وب سایت خویش می‌توانید از رپورتاژ اگهی و بک لینک و پیوند برای ارتقاء بازدید تارنما، بالا رفتن در نتیجه ها گوگل و بهبود seo وبسایت خویش استعمال نمایید.

رپورتاژ اطلاع رسانی، راهی مطلوب برای معرفی سرویس ها و تولید ها شما
رپورتاژ اطلاع رسانی یک استراتژی تبلیغات غالب و دیرین میباشد که حتی پیش از به وجود داخل شدن صفحه های اینترنت در خبر نامه ها و مجلات کاربرد داشت. شالوده رپورتاژ اطلاع رسانی بر معرفی سرویس ها یا این که تولیدات و جذب مشتریان بالقوه قرار گرفته میباشد. در‌این نحوه شما از یک تارنما پربازدیدتر که در موضوع خبرها و مسائل مرتبط با حوزه کاری شما فعال میباشد میخواهید که در قالب یک گزارش غیرتبلیغاتی ، توضیحات جامعی از سرویس ها و محصول ها سایت شما تنظیم نماید. این گزارش معمولا با یک سری پیوند به سایت و صفحه های متبوع شما اشاره می نماید. براین اساس علاوه بر این که برای تولیدها و سرویس ها خویش تبلیغ لبریز بازدیدی انجام داده اید، یکسری پیوند کیفیت عالی هم برای تارنما خویش ساخت و ساز نموده اید. در‌این موقعیت بازدیدکنندگان بیشتری برای وب سایت خویش پیدا می‌کنید و seo وبسایت خویش را بهبود میبخشید.

خصوصیت های رپورتاژ اطلاع رسانی چه میباشد؟
– با یک توشه توصیه رپورتاژ اطلاع رسانی، گزارش مندرج برای مدام در تارنما متبوع باقی خواهد ماند و تا مقطع متعددی می‌تواند بازدید کنندگانی را برای شما به ارمغان آورد. ضمن این که لینک و پیوند های جانور در رپورتاژ اطلاع رسانی جزو بک پیوند های همیشگی محسوب میشوند.

مقاله دارای ارتباط آپدیت رسانی الگوریتم های گوگل
– لینک و پیوند های درست شده در رپورتاژ اطلاع رسانی تنها در به عبارتی شیت گزارش در وب سایت متبوع جای دارد و تنها هنگامی بوسیله بازدید کنندگان چشم می‌شوند که وارد این برگه از تارنما متبوع گردیده باشند.

– رپورتاژ اطلاع رسانی ها به شما این قابلیت را می‌دهند که توضیحات منحصربه‌فرد و جامعی از تارنما و تولید ها و سرویس ها خویش ارائه فرمائید و از یک‌سری کلمه و واژه کلیدی مربوط به صفحه ها متفاوت وب سایت خویش تحت عنوان بک پیوند به کار گیری فرمایید.

– در شرایطی‌که میزان دارایی برای شما اهمیت متعددی دارااست رپورتاژ اطلاع رسانی نحوه قابل قبولی میباشد، چون تنها می بایست یک توشه هزینه تبلیغات را پرداخت نمائید و آن‌گاه نیازی به تمدید دوباره نخواهید داشت.

– بازدهی تبلیغات رپورتاژ اطلاع رسانی معمولا مراحل سریعی ندارد و بایستی در طرح ریزی های بلندمدت خویش از این استراتژی تبلیغاتی استعمال نمائید. هرچند در شرایطی‌که تبلیغات اثر گذار و در سایت معتبری صورت بپذیرد ممکن میباشد بازه زمانی بازدهی نیز کوتاه گردد.

– با استعمال از رپورتاژ اطلاع رسانی در واقع به دو مقصود رسیده اید ، هم کسب و عمل خویش را در یک وبسایت دارای اعتبار و پر طرفدار معرفی نموده اید و هم بک لینکی که از این طرز اخذ نموده اید برای سکو وب سایت شما در گوگل موءثر خواهد بود.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: